Aplikacijų kūrimas

/Aplikacijų kūrimas
Aplikacijų kūrimas 2018-10-11T10:09:56+00:00

Mobiliųjų programų kūrimas
Mobiliųjų programų kūrimas – tai visas procesas, skirtas sukurti visus dizainus, turtą ir kodą, reikalingą programinei įrangai, kuri veikia mobiliuoju įrenginiu ir visomis jos palaikomosiomis paslaugomis, kurias galima pasiekti iš mobiliosios programos per tinklo jungtį ir paleisti nuotolinio kompiuterio išteklių.

Mobilių aplikacijų kūrimas ir įrenginių platformos
Šiuo metu šiuolaikinių išmaniųjų telefonų rinkoje yra dvi dominuojančios platformos. “One” yra “Apple Inc.” “iOS” platforma. “IOS” platforma yra operacinė sistema, įgalinanti “Apple” populiarią “iPhone” telefonų liniją. Antrasis – “Android” iš “Google”. “Android” operacinę sistemą naudoja ne tik “Google” suprojektuoti įrenginiai, bet taip pat daugelis kitų OEM naudoja savo “smartphones” ir kitų tipų įrenginius.

Tarp šių dviejų platformų yra įvairių skirtumų ir panašumų. Abi šios platformos turi daugybę šimtų milijonų įrenginių, naudojančių operacinę sistemą. Nors “Apple” naudoja “iOS” tik savo prietaisams, “Google” “Android” gali naudotis kitoms bendrovėms, jei jos atitinka tam tikrus reikalavimus, pvz., Įtraukia tam tikras “Google” programas prie jų tiekiamų įrenginių.

Mobiliųjų programų tipai
Nors yra daugybė įvairių būdų, kaip kurti mobiliesiems įrenginiams skirtas programas, yra keturios pagrindinės kategorijos:

Gimtoji mobili programa
Hibridinės natūralios programos
Hibridiniai žiniatinklio taikymai
Progresyvios žiniatinklio programos
Kiekvienas iš šių būdų, kaip kurti mobiliąsias programas, turi savo pranašumų, trūkumų ir rūpesčių rinkinį.

ois kurimas
Native Applications
Gimtoji mobili programa yra parašyta platformos savininko pateiktoje programavimo kalboje ir sistemose, kuri veikia tiesiai į įrenginio operacinę sistemą, pvz., “IOS” ir “Android”.

Hibridinės natūralios programos
“Hibridinės” mobiliosios programos gali būti parašytos įvairiomis programavimo kalbomis ir sistemomis, bet yra sujungtos į gimtąją programą, tiesiogiai veikiančią įrenginio operacinėje sistemoje.

Hibridinės žiniatinklio programos
Hibridinės žiniatinklio mobiliosios programos gali būti parašytos naudojant įvairias programavimo kalbas ir sistemas ir paleisti per įrenginio interneto konteinerį.

Interneto programos
Interneto programos parašomos naudojant tradicines žiniatinklio programų programavimo technologijas, paprastai įtraukiančias kai kuriuos Javascript, HTML5 ir CSS variantus, ir iš pradžių jos pasiekiamos naudojant įrenginio ar kompiuterio naršyklę.

Lyginant “Native” ir “Hybrid” programas
Aukščiausiame lygyje yra keturi pagrindiniai būdai, pagal kuriuos gimtoji programa skiriasi nuo mišrių programų, kaip parodyta toliau pateiktoje diagramoje.

ios

Native-vs-Hybrid-Apps
Viena iš problemų, susijusių su vietine mobiliųjų programų kūrimo funkcija, yra tai, kad tai yra gana aukštos kvalifikacijos įgūdžiai, o kai yra didelių ir gyvybingų kūrėjų, sukurtų “C” ir “Java”, bendruomenės yra daug mažiau, o tos platformos, kurios yra tokios pat žinių platformų specifinėse kalbų versijose ir jų atitinkami IDE. Iš tikrųjų, kvalifikuotų gimtoji programų kūrėjai yra tokia paklausa, kad daugelis įmonių yra sunkiai samdyti ir išlaikyti juos darbuotojams, o vietoj jų jie dažnai turi kreiptis į išorės trečiosios šalies dizaino ir kūrimo namus, kurdami jiems savo programas.

Todėl sukūrėme keletą mechanizmų, leidžiančių kūrėjams naudoti kitas programavimo sistemas, tokias kaip HTML5 / CSS / Javascript žiniatinklio technologijos, ir tada įterpti šias žiniatinklio programas į konteinerį, kuris leidžia interneto programai veikti kaip gimtoji programa prietaisas.

Du pagrindiniai hibridinio metodo variantai yra hibridiniai-natūralūs ir hibridiniai tinklai. Hibridiniu atveju tinklapio programos kodas yra sukonfigūruotas į gimtąją programą. Hibridinio tinklo atveju žiniatinklio programa veikia įrenginio talpykloje.
Mobiliųjų programų kūrimo gyvavimo ciklas
Yra dvi tarpusavyje sujungtos pagrindinės mobiliosios programos sudedamosios dalys: 1) judrioji programa “Front-End”, esanti mobiliajame įrenginyje, ir 2) “Back-End” paslaugos, kuri palaiko mobilųjį frontą.

“Mobile-App-Dev” gyvavimo ciklas
Pirmosiomis dienomis šiuolaikinių išmaniųjų telefonų naudojimo eros metu mobiliosios programos išgyveno panašią raidą, kaip ir ankstesnės interneto svetainės. Iš pradžių programos ir svetainės, kurios visiškai buvo pačios ir veikė šiek tiek daugiau nei statiniai skelbimai, susiję su prekės ženklu, kompanija, produktais ar paslaugomis.

 

Tačiau, kadangi pagerėjo ryšių ir tinklo pajėgumai, programos vis labiau prisijungė prie duomenų ir informacijos šaltinių, kurie gyveno ne pačioje programoje, o programos tapo vis labiau dinamiškos, nes jos galėjo atnaujinti savo sąsają ir turinį su duomenimis, gautais per tinklą nuo užklausų iki duomenų šaltinių.

Dėl šios priežasties judriojo ryšio front-end programa vis labiau priklauso nuo to, kas integruota su atgalinėmis paslaugomis, kurios teikia duomenis, kurie bus rodomi ar naudojami per mobilųjį išorinį įrenginį. Tokie duomenys gali apimti, pvz., El. Prekybos programų produktų informaciją arba skrydžio informaciją kelionėms ir rezervavimo programoms. Mobiliojo žaidimo atveju duomenys gali apimti naujus lygius arba iššūkius, rezultatus ar kitų žaidėjų įvykius.

android

Mobilusis išorinis galas gauna duomenis iš “back-end” per įvairius paslaugų skambučius, pvz., API. Kai kuriais atvejais šias API gali priklausyti ir valdyti tas pats subjektas, kuris kuria mobilią programą. Kitais atvejais API gali kontroliuoti trečioji šalis, o prieiga prie mobiliosios programos suteikiama komerciniais susitarimais. Pavyzdžiui, kūrėjas gali gauti socialinės žiniasklaidos ar reklamos turinį, skambinant į žiniasklaidos priemones arba reklamos įmonės paslaugas. Šiuo atveju kūrėjas gali tekti pasirašyti sutartį, kad gautų įgaliojimus ir raktą, suteikiančią prieigą prie API, ir reglamentuoja, kaip tas kūrėjas gali jį naudoti, kiek tai kainuoja arba kaip dažnai jis gali būti vadinamas, arba kiek duomenų gali būti prašoma per kokį laikotarpį.

Kitais atvejais mobilusis kūrėjas gali būti atsakingas už savo programinės įrangos kūrimą, įdiegimą ir tvarkymą. Esant tokiai situacijai, mobilusis kūrėjas gali būti ne ekspertas ar netgi ypač kvalifikuotas verpimo ir grįžtamojo ryšio infrastruktūros bei palaikymo paslaugų teikimas. Todėl jie gali norėti pasinaudoti debesų paslaugų teikėjo, kuris tvarko visus trūkstamus darbus, ir sunkiai valdyti šiuos atgalinius pajėgumus, taigi kūrėjas gali sutelkti dėmesį tik į funkcijas ir funkcines galimybes, kurias jie naudoja savo programoje, neturėdamos nerimauti, kaip ji skleidžia saugiai, patikimai ir patikimai.

“Mobile Application Front-End”
Mobilus priekinis galas yra vizuali ir interaktyvi programos dalis, kurią vartotojas mato ir veikia. Paprastai jis yra pačiame įrenginyje, arba yra bent jau piktograma, atitinkanti programą, kuri yra matoma pradiniame ekrane, arba yra prisegta prietaiso programų kataloge. Paraiška gali būti atsisiunčiama iš platformos programų parduotuvės, sujungta tiesiai prie įrenginio, arba ją galima pasiekti per įrenginio naršyklę.

Kai kūrėjas sako, kad jie yra mobiliųjų programų programuotojas, jie dažniausiai nurodo šią priekinę paraiškos dalį ir yra kompetentingos kalbose ir technologijose, kurios naudojamos kuriant šią tarpinę programinę įrangą.

Priklausomai nuo komandos, kuri gamina programą, dydžio gali būti daug skirtingų žmonių, dalyvaujančių pirmojo lygio mobiliosios programos projektavime ir tobulinime. Komandos dydis gali būti nuo vieno kūrėjo, kuris daro viską, kas susiję su programos kūrimu, iki dešimčių, šimtų ar daugiau žmonių, turinčių specializuotų įgūdžių, kurie gali prisidėti prie programos kūrimo. Pavyzdžiui, gali būti skirti kūrybiniai / grafiniai dizaineriai, kurie yra atsakingi už programų, pavyzdžiui, piktogramų, fonų, spalvų, temų ir kitų programų dalių, vaizdo elementų kūrimą. Komanda taip pat gali turėti vartotojo patirtį ir vartotojo sąsajos dizainus, kurie dirba su komponentų išdėstymu, kaip jie sąveikauja tarpusavyje ir su vartotojais. Kai kurių žaidimų tipų atveju komandoje gali būti judesio grafikos kūrėjai ir net fizikos inžinieriai, kurie kuria variklius, kurie reguliuoja fiziką, kaip komponentai mobiliuoju žaidimu pereina į programą kaip automobilis.

Nepriklausomai nuo komandos dydžio, svarbiausia kūrimo pastangų sudedamoji dalis yra ryšių ir integravimo paslaugos, kurios yra atsakingos už tinklo skambučių į pagalbines paslaugas, skirtas duomenų atrinkimui programoje arba duomenų atnaujinimui, pabaigos sistemos su nauja informacija, sukurta iš programos.

Šios atgalinės paslaugos paprastai pasiekiamos naudojant įvairias programavimo sąsajas, dažniausiai vadinamą API. Yra daug skirtingų tipų API, taip pat yra įvairių būdų ir stilių, kaip juos pasiekti. Pagrindinis dalykas yra tai, kad šios API turi būti integruotos į programą. Nors kai kurios atgalinės paslaugos API yra tiesiogiai prie programos naudojant skambučius pačioje platformoje, daugelis specializuotų paslaugų turi būti integruotos į programą naudojant programinės įrangos kūrimo rinkinį, paprastai vadinamą SDK. Kai SDK pridėtas prie programos per kūrimo aplinką, programoje gali būti naudojamos SDK apibrėžtos API.

Tarnybinės stoties, kuri gali būti pasiekiama iš mobiliosios priekinės programos, pavyzdys gali būti duomenų bazė

 

Pagrindinės mobiliojo ryšio paslaugų paslaugos
Yra šimtai debesų ir trečiosios šalies paslaugų, kurias mobiliųjų programų kūrėjai gali panaudoti, kad greičiau įgyvendintų ir pateiktų savo programas. Tačiau mažai tikėtina, kad kūrėjas ketina tapti ekspertu kiekvienoje iš šių atskirų paslaugų. Aš

Vietoj to, mobilusis kūrėjas turėtų ieškoti plėtros sistemos, kuri palengvintų mobiliojo programuotojo greitą ir greitą integravimą, naudojimą ir vartojimą dažniausiai reikalingų mobiliųjų pajėgumų, kartu išsaugant laisvę pasinaudoti daugybe individualios paslaugos.

Esminis
“Analytics” ir naudotojų įtraukimas
Vartotojo registravimas / prisijungimas ir valdymas
Tikras įrenginio testavimas
Majoras
Sandėliavimas
Realiuoju laiku ir neprisijungus
Taikymo logika
AI / ML ir “Coverage Bots”
Vaizdo ir vaizdo atpažinimas
Inovatyvus ir pritaikytas atvejis
Nereikia nė sakyti, kad yra daug kitų paslaugų rūšių, kurias kūrėjas galėtų pasinaudoti.