Sisteminio tyrimo principas.
Šis principas pradiniame etape turi būti aiškinamas tėvams. Dažniausiai HNP treniruojasi 3-4 kartus per savaitę. Jis dalyvavo viename iš keturių mokymų, išmoko vieną iš keturių sporto paslapčių. Visas mokymas yra sukurtas kaip vienas ir tęstinis procesas.
4.Prognozės sąmonės ir veiklos bruožas.
Šis principas turi būti mokomas moksleiviams nuo pirmųjų klasių. Mokymosi procesas turi būti sukurtas taip, kad mokiniai sąmoningai atitiktų jiems nustatytus tikslus, o ne mechanizmus, kurie kartojasi po trenerio. Ne žmogus, o sportininkas, kuris supranta užduotį ir jį aktyviai vykdo.
5. Mokymo matomumo principas.

Sambo-combat sambo
Vaikas yra lengviau suvokti paties trenerio pateiktą medžiagą, o paaiškinimas yra ant pirštų ir stalo virtuvėje. Galima parodyti geriausią studentą (turinčią įgaliojimus vaikams) arba kelis vaizdo įrašus.
6. Mokomojo medžiagos asimiliacijos ilgaamžiškumo principas.
Mokomos medžiagos apimtis, jos įvairovė neturėtų būti įstrigo viena į kitą, kaip sniego gniūžtė, mokoma, kaip mokosi mokiniai. Pateikta ir įsisavinta medžiaga yra sambo treniruotes pagrindas šiems dalykams. Yra medžiaga mažos plytos forma, tačiau yra didelis blokas. Visi šie plytos ir blokai turi pritvirtinti tarpusavyje ir sudaryti tvirtą pagrindą, o jei tarp jų yra tarpas, galbūt jūsų fondas ateityje žlugs.
7.Prinzip vieningumo kolektyvinis mokymasis ir individualus požiūris į stažuotoją.
Šis principas puikiai tinka pradiniam mokymui. Taigi, kaip pradinis mokymas grindžiamas kolektyviniu mokymu. Tačiau tuo pat metu grupei treneris mato kiekvieną studentą. Planuodamas pamokas, treneris atlieka bendrąją orientaciją ir individualią plėtrą.
8. Bendravimo mokymo praktika principas.
Kuriant planus, treneris turi suprasti, ar jo studentai galės pritaikyti įgytas žinias praktikoje. Jas galima naudoti gyvenime, sportuojant, varžybose. Jei ne, tuomet reikia pakeisti mokymo sistemą.
9.Printip susidomėjimą klasėje.
Vaikų pamokose šis principas turėtų būti visų pirma. Yra susidomėjimas vaiku reiškia, kad yra noras grįžti į sporto salę. Vaikas suinteresuotas pamoka, todėl jis traukia.
10. Vidurinio mokymo principas pradiniame etape.
Grupėje visada trys vaikų kategorijos: stiprios, vidutinės, silpnos. Pradiniame etape visos mokymo priemonės turėtų būti vidutinio sudėtingumo. Silpnas studentas visada pasieks vidutinį lygį, taigi dauguma studentų bus išgelbėti, tačiau stipraus mokinio gali ir papildomai išsiaiškinti.
11.Pirminis įvairovės ir naujumo principas.
Pradiniame rengimo etape vaikai beveik visada dalyvauja. Žodžiai „must“, „come on“, „forward“, „more“, nes jie nėra labai aiškūs. Ir jie nori verstis verslu. Įvairios užduotys combat-sambo treniruotes padės pašalinti psichinę ir fizinę nuovargį. Naujas mokymas, nauja užduotis vaikams, gali būti visiškai netikėtas ir paskatins susidomėjimą. Atlikdamas įvairius mokymus, treneris susidoroja su priešais, tokiais kaip nuobodulys, monotonija, monotonija, emocijų stygius. Naujumas turėtų būti viskas: sušilimo, pratybose, klasėje, užduoties, žaidimo ir tt forma.
12.Snachalo mokymas, tada mokymas.
Dauguma trenerių praleidžia treniruotes per kelis mėnesius, o kartais net po kelių savaičių. Baigę mokymo laikotarpį, jie nedelsdami eina į mokymo procesą, o mokiniai yra tik supažindinimo etape, net neturi pagrindinio įgūdžio. Jūs tikrai turite suprasti, kokiu lygiu grupė yra, kad mokiniai žinotų, ką jau žino ir ką jau galima išmokti. Kitaip tariant: apmokyti mokyti. Jūs negalite treniruotis, ne traukite (pakeiskite dalyką, supaprastinsite užduotį ir tt).